Výrobce: | Apache |
---|---|
Určení: | Pánské |
Rok výroby: | 2024 |
Kategorie: | e -MTB 29" |
Dostupnost: | Skladem na prodejně |
Při platbě hotověna prodejně, sleva 3.000,-kč za hotovost na vystavený model.
Elektrokolo Apache Hupahu MX1 510 Vás dostane ještě dále a výše, než jste byli zvyklí. Objevujte kouzlo hor ze sedla svého elektrokola. Právě v kopcích oceníte extra silný motor Bafang M510 s maximálním točivým momentem 95 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh, kterou díky 3A nabíječce dobijete do plné kapacity za 7 hodin. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se rozhodnete baterii nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
extra silný středový motor Bafang M510 s kroutícím momentem 95 Nm a tělem z lehké hořčíkové slitiny pro nižší hmotnost celého elektrokolaintegrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 o kapacitě 840 Whpoužitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 Vpřehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 Apřední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mmspolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)
Baterie Bafang BT F311 840 Wh
Použití tovární baterie Bafang přizpívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivějí a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48 V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.
Podrobné informace k baterii:
nominální napětí 48 Vkapacita 840 Wh / 17,5 Ahdoba nabíjení 7 h (3A)hmotnost 4,3 kg
LCD displej Bafang C18
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.
Funkce displeje:
Aktuální rychlostPrůměrná rychlostMaximální rychlostujetá vzdálenostcelková ujetá vzdálenostdoba jízdypředpokládaný dojezdindikátor stavu bateriezobrazení časunastavitelná intenzita podsvícení
VELIKOST RÁMU / VÝŠKA POSTAVY
GEOMETRIE
velikost Svelikost Mvelikost L
A / úhel hlavové trubky (mm)696969
B / úhel sedlové trubky (mm)737373
C / efektivní délka rámu (mm)595615635
D / výška sedlové trubky (mm)432482533
E / délka zadní stavby (mm)495495495
F / rozvor kol (mm)116311841204
G / výška hlavové trubky (mm)120125135
Středový motor Bafang M510
Náročná stoupání a těžký terén, všude tam je Bafang M510 jako doma. Motor využívaný převžně u vysoce výkonných elektrokol dodává jezdci extrémní podporu při strmých výjezdech a technických pasážích. I přes vysoký výkon motoru M510 je jízda díky torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání příjemně plynulá a přirozená. K plynulosti jízdy přispívá i přítomnost snímače řazení (Gear senzoru), díky kterému si systém vyhodnocuje okamžitou přípomoc citlivěji a to i při řazení v kopci. Inteligentní systém SMART MODE potom zajišťuje plynulý rozjezd a úroveň přípomoci automaticky mění podle výkonu jezdce. Konstrukčně tělo motoru působí příjemným sportovním dojmem, ke kterému přispívá i použití hořčíkového pouzdra, díky němuž se podařilo hmotnost ztlačit na pouhých 2,9 kg.
Podrobné informace k motoru:
středový motorvýkon 250 WMax. točivý moment 95 Nmsenzor otáček a torzní senzorinteligentní řídící systém SMART MODEMax. podpora kadence 120 rpmMax. rychlost asistence 25 km/h5 stupňů přípomoci + Walk asistenthmotnost 2,9 kg
Nabíjecí adaptér Bafang 3.0 A
Podrobné informace k adaptéru:
výstupní proud 3.0 Arozměry 166×83×48 mmhmotnost 670 g
Technická specifikace
OSTATNÍ
baterieintegrovaná, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg
displejbarevný, Bafang LCD C18
rámApache Hupahu Bafang Al
velikost kol29
počet převodů1x9
řazeníShimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus
přehazovačkaShimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow
klikyBafang 170 mm, 40 z.
řídítkaApache Al 31,8 x 720 mm, zvýšení 25 mm
představecApache Al 31,8 x 80 mm, 7°
sedloSelle Royal Vivo Ergo
sedlovkapevná Apache Al, #248 30,9 x 350 mm
přední nábojJoytech QR
zadní nábojJoytech QR
pláštěWTB Ranger 29x2.4
brzdové pákyhydraulické Shimano BL-MT201
brzdové třmenyhydraulické Shimano BR-MT200
brzdový kotouč (p/z)Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm)
gripyHerrmans LR
hlavové složenísemiintegrované tapered, 44/56 mm
kazetaShimano CS-HG200, 11-36 z.
motorBafang M510, 95 Nm
nabíječkaBafang 3.0 A, 670 g
pedályAl platformové
ráfkyTaurus 36H, dráty #248 2,3 mm
řetězKMC e9
systémBafang 48 V
velikostiL
velikostiM
velikostiS
vidlice / zdvihpružinová RST Omega LO / 100 mm